Află detalii despre noi și cum vei putea folosi serviciile noastre de mobilitate electrică în perioada următoare.
Aplicația mobilă PPC blue
Ce aduce nou aplicația PPC blue?
Ce am de făcut pentru a-mi instala noua aplicație PPC blue, păstrând avantajele din contul meu?
Pot încărca mașina dacă nu îmi instalez noua aplicație PPC blue?
Dacă nu mă descurc cu instalarea sau utilizarea noii aplicații PPC blue, pot contacta serviciul clienți pentru a fi îndrumat?
Ce se întâmplă cu datele mele stocate în vechea aplicație Enel X Way? În aplicația PPC blue trebuie să accept din nou „Politica de confidențialitate” și „Termeni și condiții” pentru utilizare?
Stațiile de încărcare electrică PPC blue
Mai pot încărca la stațiile existente până acum?
Tarifele pentru încărcarea la stațiile PPC blue rămân cele de până acum?
În călătoriile mele, voi avea acces și la stațiile de încărcare PPC blue din Grecia?
Abonamente PPC blue
Vechiul meu abonament Enel X Way rămâne valabil odată cu trecerea la PPC blue sau trebuie să îl reînnoiesc?
PPC blue păstrează aceleași tipuri de abonament pe care le-a oferit Enel X Way clienților sau sunt schimbări în privința acestora?
Prețurile abonamentelor PPC blue vor fi diferite?
Primesc un nou card RFID în baza abonamentului meu? Cum intru în posesia lui?
Cui mă adresez dacă am întrebări în legătură cu abonamentul meu PPC blue?
Dacă doresc un abonament PPC blue, cum procedez pentru a mă abona?